Melk111 O haftalarda muhtemelen yapmazlardı zaten. Bildiğim kadarıyla 17 haftalıkken tansiyon, kilo vs ilk izleme yapıyorlar sonradan 20 li haftalara aşı için gün veriyorlar. Ynai bende bu şekilde ilerledi süreç. Bazı sağlık ocakları telefon ediyormuş