Benim iğne fobim var. Ne zaman iğne yaptırsam bayılırım. Serum ya da kan almada değil ama aniden ilacın vücuduma girmesi nedeni ile anaflaktik şok yaşıyormuşum ve bu nedenle vücut kendini kasıyormuş ve bayılıyormuşum. İlacın vücuduma girmesi için serumla seyreltilmesi gerekiyor. O kadar korkuyorum ki iğne yaptırmaktan aşıyı nasıl olacağım bilmiyorum 😢