Imfromlastnight Doğum kontrol hapını ben de denedim ama bırakınca yine adet döngüm düzensizleşiyor 🤷🏻♀️ İnşallah dediğin gibi hepimize nasip olur hayırlı zamanda, 1 senelik evliyim hiç bi tedavi görmedim henüz , evliliğimin 10. Ayında bi kimyasal gebeliğim oldu inşallah Rabbim tekrar sağlıklı bi şekilde nasip eder🙏🏻