Benımde 18 haftalıkken sancılarımla gittim büyüme var dediler ve hiç birşey yapılmıyor çekmekten baska serum taktılar. Sonra ben ıstemedım agrı kesıcıde serumde kendı kendıme çektim bebegim için yerlerde süründüm. 8 mm di bir ayda 18 oldu gene kontrole gidicem dahada ilerlerse stent takılıyor oda erken doguma sebep oluyor dıye bılıyorum ve normal hayatına devam edemıyormussun bende stentı ıstemıyorum bılmıyorum nolcak cok zor bı durum