Glyerhn Glykn hadi inşallah tez zamanda kavuşursun, bir avazda 🙏🏻 Benim yalancı sancılarım var sadece , bugün bende çatı muayenesi olacağım bakalım son durumu ne ☺️
Minikbirkalp Maytekin inşallah çabuk geçer bizimde ama geçmiyor ki eve tıkılıp kaldık böyle zaman mi geçer ama biraz daha sabır azalma var çok şükür 🤲
Glyerhn Glykn Bende de sancı çıkmadı ama bebek baya aşağı inmiş , doktor doğumun kolay olacağını söyledi. Bende şuan sadece hafif adet sancısı gibi sancı var
Glyerhn Glykn evet bende onu farkettim , yaş kaç bide o tutarsa tam olur 😁 cinsiyet neydi sizin , bizimkisi beyefendi 🥰