kardelen37 Mila9088 şafak bnmde 14 inslh eve cnm hıçkırıp duruyo bnm prensesde merak etme ciğerleri iyi demek oluyormuş…
FatmanurCengiz Mila9088 evet benide tutuyor hiç tedirgin olma çok iyi birşey dedi bana doktor doğduktan sonra emme refleksi çok kuvvetli olurmuş anne karnında hıçkıran bebeğin
Maytekin Minikbirkalp inanın görürsünüz bana da çok zor geliyordu hiç geçmeyecek gibi şimdi 85 gün var 😊
Minikbirkalp Maytekin inşallah çabuk geçer bizimde ama geçmiyor ki eve tıkılıp kaldık böyle zaman mi geçer ama biraz daha sabır azalma var çok şükür 🤲
Glykn Glyerhn bizimde son 14 dün gece sahurda başlayan Bi bel ağrım var geçmedi hala bugün öğleden sonra kontrolum var 😉
Glyerhn Glykn hadi inşallah tez zamanda kavuşursun, bir avazda 🙏🏻 Benim yalancı sancılarım var sadece , bugün bende çatı muayenesi olacağım bakalım son durumu ne ☺️