Kızlar ya ben de 12 haftalığım. Daha yeni karnım belirmeye başladı ama galiba belim genişledi göbek kısmı sıkıyor kıyafetlerin. Pijamaların lastiği de tam göbek ortasında o yüzden rahat edemiyorum. Düşük bel mi alalım. Yüksek bel mi alalım. Pijamaları nasıl hallettiniz? Hamile pijaması almak şart değil herhalde