Busra0748 Merhaba biz 12 haftalığız .Karnım belli olmaya başladı .Eski pantalonlarım çok dar gelmeye başladı fermuarları batıyor.Sizler yeni elbise kıyafet almaya başladınız mı?
Ahsend49 Busra0748 almaya başlamadık çalışıyoruz😂 defacto lc Waikiki ye falan bakıyorum hiç beden kalmamış diğer yerlere de güvenemiyorum Trendyol falan Nası bi kumaş ney ne değil yorumlarda kimse beğenmediğini söylüyor 😕
Gozde06 Busra0748 valla canım malum dışarı çıkamıyoruz bi iki bişey almıştım hevesle ama daha giyme Fırsatı bile olmadı 7 ayım bitecek düşün hamileliğimden beri evdeyim nerdeyse😂 hiç giymeden duruyor evde resim çekiniyorum arada bi işte😂
Minikkusum_ Busra0748 bi alt bi de üst aldım onu da bir kere giydim neden çünkü sürekli evdeyim doğuma kadar da pijamayla geçirecem gibi geliyor 😄😄
Mevaaaa5555 Busra0748 tayt siparişi verdim bende pantolonlarım olmuyor artık pier cardinden sipariş verdim eğer memnun kalırsam seninle de paylaşırım fikir olur canım 🥰
Busra0748 Mevaaaa5555 olur tayt a da ihtiyacım var . Ben defactonun sitesinden 1 adet elbise tulum iki de hamile jean aldım inşallah güzel gelir.üst bi şekilde oluyor da idari iznim bitti haftaya iş başı yapacagım evde pijama falan geciyordu valla.
MinnakLiva Busra0748 ben 4 haftalıkken tayt aldım iki tane biri ebebekten biri lcw, 26 haftalığım hala onlarla devam
Ezotkr Busra0748 valla gebeliğin yaza gelyısa pantolon hiç alma derim.yazın pantolon hiç çklmez.elbise etek ve tayt kullan bnce.21 haftalığım.bn 6 7 parca aldım valla.ve trendyoldan aldım indrmdeydi yıka yıka giy.kumaşlar efil efil.hamilelikler de çok fazla pahallı.
Busra0748 @MinnakLiva en güzeli tayt gibi.Rahat rahat miss🤗🤗 Ezotkr Antalyada yım ben bir de elbiselerim olur hala,Yazlık desenli pijama tarzı pantalonlarım da var kot ve taytım yok hiç🤣meğer kotlarım ne darmış .
Ezotkr Busra0748 bi kçay sonra karnn büyick seni sıkan hiç bişiye gelemicn:))bn artk sütyen bile takamıyrm direk emzrme atletii:)))
Semam Busra0748 Valla ben bi pantolon bi tayt almıştım oda dursun ihtiyacım olursa giyerim diye 29 haftalık olduk pantolonu giydim sadece bikac kez o kadar üstten kendi tişörtlerim bluzlarim oluyo ekstra ihtiyacım olmadi zaten bu virüs olayından sonra dahada olmaz diye düşünüyorum malum evden çıkamadığım icin 😂😂
Elif_kuzucum Busra0748 ben LC kapanmadan iki pantolon almıştım sonrA yine alırım demiştim ama maalesef olmadı bende 12 haftalığım trendyoldan bakıyorum iki gündür güzel şeyler var zaten bi kaç parça bişey yetecektir hep evdeyiz nasılsa 😀
Busra0748 Elif_kuzucum internet alışverişi de olmasa bittim zaten eşofman harici giyecek bişey yok🤣🤦🏻♀️
Elif_kuzucum Busra0748 gerçekten bu dönem böyle olmasaydı 7-24 ne alıyım ne giyeyim diye düşünmekten helak olacaktım 😂😂sürekli evdeyiz şuan öyle bi dert Yok ama bayrama netten bakmak lazım bişeyler çok dA salmayalım kendimizi😁
Ezotkr Busra0748 oyyy kuzm bu daha hiç bişi değil.sıcklar glyo yani.o pantolonu sıck havlrda giyerkn ölüm gbi bişi.bekarkn bile tahmllüm yoktuu.şimdi hiç yok
Medusafer Busra0748 ben 24 haftaligim baya kıyafet aldım karnım bir anda çıktı ve baya çıktığı için eski kıyafetlerim de çok dardı hepsini h&m den aldım lcw pantolonlarını denemiştim hiç olmamıştı kalıp olarak