mervesarp2005 Selinbulutcu 6 haftalık falan gördük.yani her aşaması normal olması gereken zamanda oldu.
Ozlemr Selinbulutcu bende 90 kiloyla hamile kaldım 5 haftalıkken benim de kesem zar zor göründü. Üzülmeyin inşallah haftaya falan görürsünüz
Cerenora Selinbulutcu Canım kaç kilo olduğunu bilmiyorum ama bence senin doktorun cihazı kötü. Görünmese benim karnımdan görünmez. Emin ol tam orada bir yastık var😂
Honeybaby mervesarp2005 ilk 3 ay kilo verilmesi normalmiş sanırım. Gerçi kilo versem onada bişi derler 😂😂😂
mervesarp2005 Honeybaby diyen desin takma bence. Bide şöyle bir durum var kilolu bayanlar hamilelikte daha az kilo alıyor. Zayıf olup 40 kilo olanı biliyorum.
Selinbulutcu Serifepolat siz kaçıncı haftada kese gördünüz ve doktor yağ dokusundan göremedim falan dedi mi
Ozlemr ElifKarata 20 sen sonra çok dikkat et arkadasım eğer illa da kilo almayım çok diyorsan. Bende 90 la kaldım ilk 20 hafta 2-3 kilo aldım. 20 ile 30 hafta arası 7-8 kilo alıverdim:/
Serifepolat Selinbulutcu ilk muyeneye gittiğimde kalp atışını duyamadi doktor alttan ultrasonla baktı öyle duydu 2.5 ayında öğrendim zaten 😂😂
Setenay Honeybaby canım bana bi diyet örneği verdi diyetisyen. Klasik bildiğimiz seyler yani. Meyveyi bile dikkatli ye dedi. Pirinç makarna vs yeme dedi. Hafta da iki üç kez yeşil mercimek tüket dedi. Beyaz ekmek yok dedi. Çavdar yada tam buğday 2-4 dilim arası vs vs. Dilersen git ama farklı bişey söylemiyorlar. Yıllardır tecrübe ettim
ElifKarata Setenay boyum 178 canm boydan kurtarıyorum hatta 90 diyince herkes şok oluyor 😂🤪🤪😘 bide kemiklerim iri sözü gerçek o da var
Cesurizmir ElifKarata benimde boyum uzun 183 cm 80 kg ile hamile kaldım. İlk çocuğuma 68 ile hamile kalıp bi 40 kg ya yakın almıştım. 1 sene içinde fazlasını verdim. Ama bunda o hatayı yapmak istemiyorum. Zaten kilo almıştım malesef hamilelikten önce
Caliskantug 74le hamile kalmıştım 34. Haftamdayım şuan 82yim inşallah bu haftalarda çok fazla almam dikkat ediyorum kendimce bol su, az ekmek tatlıyla zaten çok aram yok 👍🏻
snmacan Ben 70kg ile hamile kaldım 33+3 teyiz 12kg aldım Son haftalarımda 2-3 kg daha alırım diye düşünüyorum. İlk aylar hızlı kilo aldım. 3 ayı atlatınca pilatese başladım. Tavsiye ediyorum elastikiyet kazanma açısından ve ağrıların giderilmesi açısından
ElifKarata Cesurizmir çokta değil canm ya yine normal bence bu kadar da olsun ben 4. Aya giricem 3 gün sonra 2 kılo almışım ama gel bir gör göbeğimi dersin 10 kılo almış içi hep hava dolu 😘🤪🤪😂 gaz problemi var sonra bi iniyor bebek nereye gitti diyorlar 😘😘🤰🤪🤪🤰
Cesurizmir ElifKarata akşamları o gaz nedeniyle 6 aylık gibi göbeğim sabah bişey yok. Belim kalın zaten normalde de. Aynı klasik herzaman ki göbeğim. Öğlenden sonra başlıyor çıkmaya