Ben 78le hamile kaldım. Bide fıtnesse falan yazılmıştım. Bayağı zamansız oldu yani. Şimdi ekmek çok az yiyorum, tatlı yok denecek kadar az. Gece bişey yememeye çalışıyorum. Yoksa tosuna dönecem iyice. Biraz vermek istiyorum ilk aylar. Hatta oruç tutmak istiyorum bu aylarda. Bakalım 🙄