sehuuss1_ aynen…benim de ilaçtan sonra kalıcı dolgu oldu…ama dediğiniz gibi, içimde bazen bir korku var yine, o da hamilelik psikolojisidir diyelim biz de 😅
…inşallah birşey olmaz, ben en az ⅚ diş hekimle konuştum kanal tedavisinden önce, hepsi hemfikir; çektiğimiz acı Ya da iltihaptan dolayı kullanılan antıbıotık bebeğe daha zararlı…
Allaha emanet olsun tüm bebeklerimiz ❤️