ipeginannesi hastalığı ağır geçiriyorsa tabiki ilaç kullanması gerekir ama şuan bişeyinin olmadığını söylüyor boş yere ilaç kullancak yani, düşüncesiz olsamda bakar geçerdim, söz konusu bebek sonuçta. Yukardaki bayan kullanıyor diye herkes kullanabilir diye kaide yok o mecburiyetten kullanmak zorundaymış sonuçta, sağlık bakanlığı da aradığı zaman hamile olduğunuzu söyleyin bakın ilacın garantisini veriyormu. Yaşamadan yargılamayın bu hastalık her hastalığa benzemiyor halen bunun bilincinde değilseniz size yazık.