Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun,benim romatizmal hastalığım var yaklaşık 5 yıldır tedavi görüyorum ve tedavimde aralıksız Plaquenil kullandım,39.haftamdayım gebeliğimin başından beri de kullanıyorum.gebelikte kullanılmasında bir sakınca yok yani.için rahat olsun 😊