Bnde özgür beye gidiyorum 36+2 hamileyim. Allah izin verirse 11 mayıs doğumum. En son 33 haftlkken gitmiştim bebekte bir sknti olmadigi icin doğumda göruselim dedi. Tarih falan aldk. Sezeryan olacagm ve yarim uyutma dedi anestezi doktoru. Ilk dogumum hic bir fikrim yok nasil olcak korkuyrmda. 😏