Kızlar bende aynıyım 8+5 Ken kirmizi kanama oldu birden bire progestan başladık şimdi 10+2 yiz genede hala sizlerin ki gibi devam ediyor bazen peceteye bakıyorum kapkara gelmiş bazen kahverengi dünde yine tekrar oldu kahverengi 10 gün kullandım gitmemiştim hastaneye bugün gittim kese etrafında kanama alanı var dedı 1 kutu daha yazdi