Merve_kucuk hilal_yener fsyhslg Bende okuyunca şaşırmıştım. Dün biri yazmış. Doktorum boyun 1.60 ustuyse catina bakmama gerek yok dedi yazmış. Yanlış hatırlamıyorsam tabi🤣
Deletedmom143 fsyhslg Alakasi yokki.ama ben 155im uygun olmadi sezeryan oldum😂Ama arkadasim 142ydi😂😂😂😂😂dogum yapti .keske yapmasaydim diyo 2 senedir artik😂
fsyhslg Merve_kucuk aynen bana da doktor muhtemelen çatın müsaittir boydan ötürü ama bakıcaz yine de dedi
HsnyErbyCtn Merve_kucuk benim de 160ın üstü dar demişti doktor doğumum sezeryan olacak serklajım var çünkü
Merve_kucuk fsyhslg Allah allah 🤔 İlk defa duydum ve şaşırdım açıkçası. Hepimize hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏🏻
Mekamu Bence pek ilgisi yok. Aslında normalde %95 bebek çatıya uygun geliyormuş. Ama neden tüm dünyanın yüzde 5lik kısmı bizim ülkemizde çok belli, kime sorsan çatısı dar 😀 yurtdışında çatım dar olabilir mi acaba deyince gülüyorlar 😂
fsyhslg 58_edaygmr_58 varmış canım anatomik olarak internetten de baktım da şimdi . Ama sancılar falan işleri değiştiriyor bence doğum esnasında dar olan çatı da açılıyordur
Mekamu fsyhslg evet ben bunla ilgili baya birşey okudum. Bu çatı kemikleri sadece doğum esnasında açılıp, bebeğe göre uyum gösterip doğumun gerçekleşmesini sağlıyor. O yüzden de 5 kilo da doğurulabiliyor.