Busrat_ Ezgiozkan bol su iç idrarla atiyorsun seker yuksekse ve yogurt cok dengeliyor bendese cikti diuet yapiyorum ama arada kacamak da yaptigim oluyor yalan yok
Ezgiozkan Busrat_ valla 5 gündür daha hiç kaçamak yapmadım yeter ki düşsün diye ama şimdi tokluk şekerim 164 çıktı ağlıycam sinirden. Neden böyle oluyor ya anlamıyorum.
Ezgiozkan Busrat_ tarçın şekeri dengeliyor diye okudum içtiğim suya kabuk tarçın atsam zararı olur mu acaba hamilelere
Busrat_ Ezgiozkan yogurt ustune tarcin da atabilirsin leblebide cok dengeliyor sekeri sotres yapma daha cok cikar sekerin
Nejlavsr Ezgiozkan benimde yüksek çıktı ama tamamen diyet uyguladım pirinç sen tut unlu çorba bile içmiyordum ve düzeldi sende dikkat et doktorum beni çok korkuttu erken gebelik olur diye
Damlaustglu Ezgiozkan Sizin değerleriniz ne? Benim açlık 82 Şeker yüklemesi yapıldı 1 saat sonra 178 1 saat sonra 138 dün yaptırdım doktorumla görüşemedm yarın görüşmem sizce değerler nasıl yüksek mi?
Ezgiozkan Damlaustglu yani doktor bana açlık 94 ün tokluk 134 ün altında olmalı dedi. Senin açlık iyi tokluk da sınırın az üstünde ne der bilemedim. Belki basit bir diyet verir çok yüksek değil çünkü