Yaman canım beni diyetisyene gönderdi doktor.
Sabah 2 dilim yağsız tuzsuz peynir
2 dilim tam buğday ekmeği
1 yumurta beyazı
4 zeytin yiyorum
Öğlen 1 kase çorba
Bir tabak salata
2 dilim ekmek
Ara öğün 1 kase yoğurt 1 bardak ayran 1bardak kefir bunlardan biri
Yanında leblebi
2 porsiyon meyve yazdı ben meyveyi yemiyorum.
Akşam 4 köfte ya da 4 köfte kadar tavuk balık
1 kase yoğurt
1 tabak sebze ya da kuru baklagil yemeği
2 dilim ekmek ya da bulgur pilavı
Ara öğün 1 bardak süt yağsız
1 porsiyon meyve
Ben bunları uyguluyorum ama ekmeği genelde 2 ise 1 yiyorum. Daha da dikkat etmeye çalışıyorum yani.
Tatlı hiç yemiyorum bu arada. Çayı şekersiz içiyorum.