1serapguneyli aysegzr_aslan tutmayı çok istedim ama prilam kullanmama rağmen her gün sabah rutin olarak 1-2 defa kusuyorum o yüzden tutamıyorum niyetlensem de sabah kusacağım bozulacak yani biliyorum 😔
Saglikanne aysegzr_aslan Tutmuyorum bebeğin susuz kalma ihtimali var ve çok uzun süre açlık oluyor oyuzden tutmanakta fayda var sonra tütün yahut bir fakiri sevindirin
ilkcn_byram aysegzr_aslan 34+2 haftalık gebeyim çok şükür tutuyorum gayette rahatım inşallah hep böyle gider 🤲☺️