Cerenn06 aysegzr_aslan ben cesaret edip de tutamıyorum 20 haftalığım tam gelişme çağında o yüzden Allah affetsin bu sene tutmuyorum günde 2-3 litre su içmemiz gerekiyor yoksa susuz kalıyor iki yengem de acillik oldu zamanında çocuklar susuz kaldığı için karın da kasılma yapmıştı. Bol bol su içmeyi ihmal etmeyin Allah kabul etsin tuttuğunuz oruçları inşallah 🤲🏻🌸
tugbaayaz aysegzr_aslan bende 23+3 oldum tutmayı çok istiyorum ama midem o kadar çok yanıyor ki gün içinde kaç kere şurup içmeden duramıyorum çok şükür her sene tamamını tutuyordum seneye inşallah tutacam ölmezsem
Merveninmiskokulusu aysegzr_aslan Bende 22 hafta oldum bugün 🌸dün tuttum baş ağrım oldu su içmediğimden sahura kadar da oturamadım yani içmem gereken suyu içemedim uykum geldi birgün tutup birgün tutmayayım diyorum bakalım ☺️
Aygul01 aysegzr_aslan acaba dun suyu mu az içtin? ben iftarda yavas yavas yiyorum kendimi zorlamıyorum. Zorlayınca midede baskı olduğu icin bas agrisi yapabilir. İftardan sonra her mutfağa girişimde bir bardak su içmeye çalışıyorum. Sahura kadarda ara ara cok az atıştırma yapıyorum sahurda birden yüklenmemek icin. Yanı bilmiyorum iyi gidiyor şimdilik.
aysegzr_aslan Kadiss kac haftalıksın ya inşallah bişey olmaz ben tutuyorm valla insallah bişey olmaz 21 haftalıkken Bi hafta geri deydi gelişimi
Kadiss aysegzr_aslan 26 inci haftaya gırcem ALLAHIN İZNİYLE bisey olmaz insallah bende tutmaya niyetlendim ama ilk 3 ayla son 3 ay cok onerılmıyomus
sssevvalll aysegzr_aslan benimde o haftalarda 1 hafta falan geri çıkıyordu hep ultrasonda, zaten 1 hafta da fazla bi gerilik değil ultrasonun yanılma payı bile olabiliyor. Simdi 27. hafta da haftası ile doğru orantılı ilerliyor çok şükür. Sen onu pek kafana takma bence 😊
sssevvalll Bende 27 haftaligim ve tutuyorum. Allah’ın izni ile hiçbirşey olmaz iftar ve imsak arasında dikkatli besleniyorum ve pek fazla da etkilenmiyorum. Rabbim bize de bebeklerimize de mükafatını verecektir inşallah 😊
denizsn aysegzr_aslan bende tutmuyorum 23haftalığız.Tam gelişme dönemi ki ilaçlarım ve iğnem var ayrıca günde 3lt su içmek gerekiyor hem bizim için hem bebek için Rabbim bu sene affetsin kazasını tutarız inşallah yavaş yavaş.
Nnur1 aysegzr_aslan ben de 25.haftamdayım. Doktorumun da tavsiyesiyle tutmuyorum. Hem kronik rahatsızlığımdan ötürü ilaç içmem gerekiyor hem de aç kaldığımda mide bulantısı yaşıyorum. Allah evlatlarımızı sağsalim kucağımıza almamızı nasip etsin ☺️🤲🏼