yagmur91 kaç haftalıktın canım bende 12 haftalık bebeğimi kaybettim benim normal Doğum sancısı gibi sancılarım vardı sancılar sıklastıgında ıkınma istegi bende de oluyordu fakat kendim düşüremedim servikse indiğinde kürtaja aldılar, kürtajdan korkma korkulacak hiç bişey yok zaten hafif anestezi veriyorlar çıktığında da bir kaç saate taburcu oluyorsun adet sancısından daha fazla bir agrın olmuyor zaten agrı kesici veriyorlar. Çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda atlatırsın 🤲🏻🤲🏻