Gizemari35 kesinlikle ondan özellikle kullanmayın diyolar. Mümkünse tuvalet kağıdı bile kullanma akıntı olunca yapışıyor kötü yapıyor. Bana doktorum pamuklu bez kullan dedi öyle yapıyorum çok şükür iyiyim. Atletin birini kestim parçalara onları kullanıyorum. Ama bu da çözüm değil tabiki önce ilaç kullanıp kurtulman lazım Yoksa geçmek bilmiyor