Merhaba son 70 💃🏻 Bebek eksikleri alındı yıkandı ütülendi dolaba yerleştirildi 🙅🏼♀️ Kendi pijama takımlarımı da aldım yıkandı henüz ütülenmeye fırsat bulunamadı 🤭 Plasenta rahime yapışık olduğu için çok fazla hareket edip ev işi yapamıyorum yapsam da oturarak yapıyorum 🤦🏼♀️ Geceleri vajina ağrısından sağa sola dönemiyorum pek, onun dışında çok şükür iyiyiz 🤰🏼 Çantasını bir iki hafta sonra hazırlayayım dedim. Temmuz 5 görünüyor normal doğum tarihim ama sezaryen olacağım için sanırım haziranın son haftasında kucağıma alacağım kızımı 🌸 Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏