Meralvedatazer Bizim de 83 günümüz kaldı rabbim izin verirse mide yanması dışında iyiyim de evde tıkılıp kaldık güya son aylar yürüyüş yapacaktım☹️
Canparcam_2 Gokcylan bende temmuz annesiyim bebeğim çok hareketli maşallah, evin içinde gün sayıyoruz. Bugün sol tarafıma sancı gibi ağrı oluyor aralıklarla normalmi sizce yaşayan varmı.
Kvlkgzmerhn Ben aşırı kötüyüm bulantilarim tekrar başladı sırt ağrısı kalça krampları gece yatarken bile uzanamadım göbeğim yoruluyor sanki ayyy doğurasım var 😖
AybarsMomy Gokcylan mide yanmaları sırt ağrıları falan öyle takılıyoruz 😂 oğluşumda karnımın içinde neler yapıyorsa artık bi o yana bi bu yana çalkalanır duruyo karnım 🤦♀️
ipeginannesi Bizim de 92 günümüz kaldı 🙏 midem bulanmıyor, yanmıyor ama yemeklerden sonra hep ağzıma su geliyor boğazımda düğüm, hiç geçmeyecek sanırım 😔 neyseki başka hiç bi problemimiz yok inşallah da böyle devam eder 🙏
123abc Gokcylan hiç bir iş yapamıyorum ne çabuk yoruluyorum sanki bacaklarım kesiliyor 😣daha doğuma 96 gün var şimdiden böyleyiz sonumuzu düşünemiyorum 🙄
tugce67-67 123abc canım benimde 79 normalde yarım saatte yaptığım ev işlerini bile iki saatte yapıyorum😂nefes nefese kalmaktan biraz uzun oluyor ama olsun🙈
tugce67-67 Gokcylan merhabalarr son 79 benimde oğlumla selamlar🤗🤗12.haftadan beri süren kasık ağrım dışında her şey iyi şuanlık.kendi doktoruma gitmeyeli 2 ay oldu bir ay önce memlekette başka bi doktor bakmıştı.iki gün sonra kontrolüm var eşim götürmek istemiyor virüs var diye.bende neredeyse son 2 ay kaldı diye bi baktırmak istiyorum korkuyorum .sizde durumlar nasıl sizce gitmelimiyim doktora🤗
ElifKerem tugce67-67 Benim de 79 günüm kaldı şafak sayıyoruz kızım olucak inşallah. Benim sağ tarafımda bacak kalça diz ağrılarım çok fazla. İlk doğumumdan sonra geçmedi bu hamileliğimde de ağrılarım arttı:( düşünün ki yatağın içinde dönemiyorum bile ağrıdan…neyse alışveriş işini nasıl yapıyorsunuz kızlar ben İnternetten bişeyler aldım ama doğum çantanızı kaçıncı haftada hazırlayacaksınız :)
Meraklihamisss tugce67-67 evet git mutlaka bende yarın gideceğim. 2 aydır gittiğim yok 35 ten sonra bakıyor devlet dayanamıcam son anda kötü bir sürpriz le karşılaşmak istemiyorum açıkçası
123abc tugce67-67 😂😂😂valla sonumuz iyi olur ins benim bide ıkizlerim var 8 yaşında hiç is bitmiyor bu da süpriz yumurta oldu 😍
ayseeemiray ElifKerem ben de baslıyacağım inşallah alısverise çantamı en gec 32 hazır edeceğim 😄 yıkaması ütülemesi ooo cok iş var
tugce67-67 ElifKerem ya bende doğumdan sonra kalırsa ağrı diye habire ağlıyorum 😂eşimde geçer unutur gidersin diye teselli ediyor.benim hep ağrım olduğu için bu zamana kadar pek çıkıp alışveriş yapamadım indimdeyken e bebekten kıyafetlerini almıştım geçende e bebekten yatak ve eksikleri sipariş verdim geldiler kıyafetleri yıkadım ütüledim bebeğin çantası hazır, kendime daha gecelik falan almadım bir ay sonra alayım diyorum kilomu kestiremiyorum😂ben kendim erken doğum olduğum için her şeyi hazır olsun istedim iyikide yapmışım ütü baya oyalamıştı beni😂
ElifKerem ayseeemiray Ben de yavaştan başlayayım diyorum eksikler var ama hastane çıkışları gecelik vs aldım hazır olsun da ne olur ne olmaz bayrama yakın bayramdan sonra hazır ederim inşallah:) sağlıkla gelsin bebiş ler
Ezgiserc Ozget bizde diyetle kontrol altında tutmaya çalışıyoruz şekerli tatlı hamur işi yok bol yoğurt süt yeşillik var bide tuz yok
Ozget Ezgiserc cok zor böyle vallahi iyiki 26 hafta bol bol yemisim diyorum ☺ simdi herseye hasretim ☺ diyete uydugunuz zaman düzeliyor.. benimki10 gunde toparlanmaya basladi sukur.. degerleriniz ksc cikti ki ?
Wonderanne Gokcylan şimdilik güzel gidiyor bebisimin kıyafetlerini yıkadim utuledim bugün hastane çantalarimizi hazırlayıp eksik var mı diye bakacağım insaAllah su virüs de bir an önce biter babamız kontrole bile giremedi doğumda yanımızda olsun istiyorum 😯😯
ElifKerem tugce67-67 iyi yapmışsın son zamanlar ağırlaştıkça zorlanıyor lnsan ben de hazırlayacağım inşallah önümüzdeki günlerde :)
Alw Merhaba. Bizimde 84 günümüz kaldı. Doktor seker yüklemesi yapalım dedi ama ben sıcak bakmadım yaptırmadım. En son 7 martta gitmiştim doktora. Kısmet olursa15 gün sonra gitmeyi düsünüyorum tekrar. Şeker yüklemesi sizce kesin yapılmalı mı ben çok şeker tüketen biri değilim hatta tatlı bile dogru düzgün yemem. Ailemde de şeker hastası yok.
NihalBurak Deletesmom095 o bel ağrısı öldürecek gibi ya az bi eğilsem saatlerce ağrı çekiyorum resmen 🤦🏼♀️😂