Deletedmom143 Aslihan1909 bende çiftrahimli sandim hahaha 😅😅😅heyy sinsi seniii.Hayirli olsun saglikla gelsin❤
Gaazell Aslihan1909 Geç kalmadınız ilk 3 ay folik asit alınıyor bebeğin kemik ve beyin gelişimi için önemli mutlaka git. Hastaneye gidemiyorsan sağlık ocağına git onlarda verir hem kaydını yaparlar canım çünkü işerde aşı ve başka kullanacağın ilaçlar olacak
Aslihan1909 Gaazell canım maalesef burda sağlık ocağı yok keşke olsa giderim hemen . Çarşamba il merkezine gideceğiz inşallah. Allah razı olsun ❤💕🥰