Aslihan1909 Merhabalar canım hayırlı olsun 😇 Bende 6+1 im hafta içi gideceğim doktora foliğe gebelikten önce aralıklarla başlamıştım geç kalınacagını düşünmüyorum birde doğal folik asit içeren gıdalar var ben onlarıda tüketmeye çalışıyorum imkanlar dahilinde hareket etmek lazım eskiden folik asitmi varmış 🤣🤣🤣