Miniginannesiiii1111
Hanımefendi burda konu ikili tarama arkadas yaptırmak lazım mi diye post açmış bende yaptirmadim gerek görmedim diye yazdım.
Sen ordan atladın yok sen kesin detaylıda yaptırmazsın, yok çocuğa yazık gunah yok butun testler yaptırılmalı dedin . Konu burda detayli ultrason degil ki? sen ikili taramadan benim detayli ultrasonu yapıp yaptirmadigima nasıl geldin ve o bağı nasil kurdun tebrik ediyorum. Burda ben detayli ultrason hakkında hiç bisey dememisken sen bana yaptırmam icin yonlendirme yapıyorsun ve aklı sıra beni yermeye çalışıyorsun. Yaptirali haftalar oldu diyorum hala detaylinin ne olduğunu bana anlatmaya çalisiyorsun vede daha detaylıya girmemiş biri olarak🤦🏻♀️
Kalp kirmak ısın değilse o zaman üstüne düşen konulara burnunu sokma. Benim çocuğumu düşünmek senin üstüne vazife degil yok yazık gunah sabiye diyerek insanları yermeye calisma. Ve herkeste istediğini yaptırır istediğini yaptırmaz. Sanane?