12 ci haftamda ulturasonda bakildi her sey normal sinirlar altindadir denildi ikili tarama testi yapdirdim down senderomu yuksek cikdi onu duydugum gun hayat durdu sanki doktorum ya her seyi goze alib doguracm ya aldiricam yada karindan sivi alib 100 de 100 sonuca bakica dedi sivi alinmasida hem anne hemde bebek icin cok tehlikeli o yuzden kan verdim genetik tarama icin 3250 tl test olsun yeterki bebeyimin iyi oldugunu biliyim 15 20 gune sonuclar gelicek dedi o 20 gun bana 1 omur gibi geliyo cook korkuyorum normal yollada bebeyimizin olma sansi yok zaten esimin cok sorunu var bu bebeyede tup bebek yapdirarak Allahin izniyle sahib olduk
Dualarinizi eksik etmeyin Allahim kimseyi evlat acisiyla sinamasin cok zor 1 surec