MaviDeniz33 Hepinize merhaba kızlar, öncelikle inşallah herkes bebeğini sağlıcakla kucağına alır. Bebeği olmayanlara da allahım o güzel duyguyu yaşatsın inşallah. ben 5 haftalık gebeyim ve bu sabah tuvalete uyandığımda çamaşırımda kahverengi leke gördüm. Hemen doktora gittim. Doktor ultrasondan baktığında bebeğin kesesini gördüğünü ama kendisini görmediğini söyledi. Ya çok küçük ya sağlıklı bir gebelik değil bu dedi. Progestan yazıp evde dinlenmem gerektiğini söyledi. Sizce ne yapmam gerekiyor. Allah razı olsun şimdiden.
Beyzatuncer MaviDeniz33 benden de leke gelmişti alttan baktı leke yok dedi 10 gün istirahat et dinlen sonra gel dedi
iremgun MaviDeniz33 5 haftalıkken aynı şeyi yaşadım ama doktorum bebeği zaten göremeyeceğiz çok küçük daha diyerek beni ultrasona almıştı. Önden uyarmıştı yani telaş yapmayayım diye muhtemelen. Çok küçük daha canın 6. 7. Haftalarda duyuluyor kalp atışı genelde. Peki ilaç verdi mi doktorunuz?
Merve_seda MaviDeniz33 cnm daha küçük o haftalarda bebek oluşmamış iki hafta sonra git kalp atışını dinle cnm inşallah iyi haberler alırsın . Fazla düşünme stres yapma cnmm
Gldn7 MaviDeniz33 duanı et ye iç yat dinlen beş haftasa ance kese görünür bebek daha has has tanesi kadar korkma duanıda eksik etme ilac verdiysede güzelce kullabn allahın izniyle bişy olmaz inşallah 🤲
Deleted5544 bol bol dinlenmen lazım kuzum. 5 haftalık bebek zaten görünmez, benim kesem bile 6. haftada görünmüştü. umutsuzluğa kapılmana gerek yok. ilacını saatinde kullanıp dinlenmene bak, yerleşme kanamasıdır muhtemelen ☺️
Busra28 Benim bebeğim şimdi 8 haftalık oldu. Bende 5 haftaya girince kese görmek için gittim bendede bebek görünmüyordu. 7 haftalıkken kalp atışı ve bebek göründü. Sen ilacını kullan ve dinlenmene bak.
iremgun MaviDeniz33 tamam canım yazmışsın sonradan farkettim ben de aynı ilacı kullanıp 1 hafta boyunca yattım rapor vermişti bana sonra toparladım içini ferah tut daha bebiş çok küçük normal. Sen de çok iş yapmayıp bol bol dinlen bol bol su tüket.
MaviDeniz33 iremgun zaten kendimi çok yordum iki gün boyunca inşallah bi daha tekrar etmez bu durum. Çok sağol canım Allah razı olsun ilgin için 🤲🏻
Kumsal3011 MaviDeniz33 hic endişelenme canım ben cok yasadım böyle progestan cok iyi geldi sürekli dinlen mümkün oldugunda ayakta durma kalp atısı 6 7hafralarda duyuluyor zaten üzme kendini ben suan 36.haftama geldim cok şükür dualarım seninle 🙏
iremgun MaviDeniz33 ilk 3 ay bebek tutunması için önemli mümkün olduğunca az iş yap ve hareketlerine de biraz dikkat et Allahın izniyle bir şey olmaz canım🙏
mom44 MaviDeniz33 benm kızımda da oldu bi kere leke geldi progestoran kullandım yerleşme lekesi oluyo canım genelde benöde 5 haftada tek kese vardı bebeği 6 7 haftada kalp atısıyla gördü kızım 2 yasında gayet sağlıklı 👍 iyi düşün moralini bozma
Njlbll MaviDeniz33 Aynısını banada söylemişti doktor şuan 30 haftalık hamileyim hiç korkma canım bol bol yat ilişkiyide yasaklamıştı bize sende ara ver dinlen cnm
MaviDeniz33 Njlbll evet canım bana da aynı şeyi söylemişti doktor. Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🤲🏻
MaviDeniz33 iremgun evet canım öyleymiş. Ben kendime dikkat etmedim açıkçası. Durumun ciddiyetini yeni anladım.. Allah razı olsun ilgin için 🤲🏻