Elif_Eslem Evet insan bir garip oluyor o esnada tek başına içeride sancı çekerken bile yine de dışarıdakileri düşünüyor insan. Rabbimin bir mucizesi işte. Bence kadın işte tam da o anda anne oluyor. Doğum aşaması insana öyle bir olgunluk öyle bir tecrübe katıyor ki, o odadan çıktığında bebeğini kucağına verdiklerinde bambaşka biri olarak yeniden doğuyorsun sanki ❣️ Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Hiç korkma bolca dua et doğum öncesi ve doğum aşamasında da. Rabbimin yardımını göreceksin mutlaka.