Doğumun hangi aşamasından korkuyorsun önce onu bilmek gerek ☺️ Adet sancısını bilirsen onun daha şiddetlisi doğum sancısı. Süresi kişiden kişiye değişiyor ama dayanılamayacak bir acı değil Allah o an öyle bir güç veriyor ki, ve her doğum yapandan duyduğum şu şeyi çok merak ederdim, bebeğin kafası çıktığı an herşeyi unuttum ❣️ Gerçekten bu yaşanıyor. O an resmen anında tüm ağrı sancı diniyor çok ilginç. Ben hatta doğum yaptım o an içimden normal doğum kolaymış bi tane daha normal yaparım diye düşünmeye başlamıştım 😂 Herkesin bünyesi farklı dediğim gibi benim ilk doğumum sezeryandı ve bana göre inanılmaz kötü bir süreçti hiç hatırlamak dahi istemiyorum. İkinci doğumum normal oldu ve o kadar mutlu o kadar rahattım ki doğum sonrasında. Ama ne kadar acı çekersen çek hepsi çok kısa sürede unutuluyor canım merak etme 😊