Genel olarak ortaya yazıyorum bir arkadasım demişti ki diyen kisinin karnı cok ama cok asırı catlak göbek deligin ortasından dısa acılmıs cicek gibi bana sormustu catladımı diye demek cok su icmissin vucudun sürekli nemli kalmıs catlama olmamıs demişti bebek icinde bizim icinde su cidden hayat düsününce mantıklı vucudun bir cok yerinde olmak üzere özellikle karında gerilmeden kaynaklı pullanma döküntü olabiliyo o yüzden ihmal etmeyin sürekli güvendiginiz yag krem her neyse kullanın bolda su icin.fayda görürsünüz zararı olmaz.