Meltemtuncoz 37+3 haftalık oldum kızlar göbeğimde tek tük çatlaklar olustu genelde gördüğüm resimlerde çatlaklar kırmızı mor gibi benimki beyaz böyle olan varmı aranızda 😀
halime21 Meltemtuncoz benim de ilk gebelikte beyazdı kardeşimin kırmızı mor arası ben de şaşırmıştım 😊
Beyzaharun Meltemtuncoz yeni çatlak beyaz olmaz yalnız kırmızımsı veya morumsu bir renk olur beyaz olanlar eskiden varmıştır sen farketmemişsindir cnm
Meltemtuncoz Mervedicle Yok canm hamile kalmadan önce çatlağım yoktu hiç 49 kilo ile hamile kaldım zaten göbeğim yoktu acaba bastan beri nemlendiriyorum kantaron yağı belkide iyileştiriyor diye düşünüyorum
Meltemtuncoz Ceylanakbal_ Benim öncesinde çatlağım yoktu sürekli nemlendiriyorum oluşuncada bu şekilde olustu direk kullandığım ürünlerden kantaron yağı sanırım rengini açtı çatlağın
Halime_ Ceylanakbal_ merhabalar benm 4 ayda başladı çatlaklarım🤭 13, jaftadan beri sürekli nemlendiriyorum bio oil kullanıyorum ve gün geçtikçe artıyor morumsu renkte hatta hemşire görünce şaşırmıştingenetik de olabilir dedi 🤭
1serapguneyli Ceylanakbal_ ben 22.haftamdayım 20 gün önce falan oluştu tam oluştu yer yer zelzele gibiler fay hattı gibiler maşAllah renginde patlıcan morundan hallice😂
ilkbahar Meltemtuncoz cnm badem yağı bebek yağı var da çok düzenli kullanamadım malesef, 🤦♀️akışına bıraktım 😵
Ceylanakbal_ Ben de 7 aylık hamileyim bacağımda karnımda hiç yok Suan Hindistan cevizi yağı sürüyorum.Ama ablamlar genelde 7aydan sonra oldugunu söyledi.Gerçi cilt yapısıyla da ilgili olmayadabilirmiş.Ben beyaz tenliyim cildim de hassastır inşallah olmaz 🙄
Meltemtuncoz halime21 normalde iyileşince beyaz renk olur benimki direk beyaz oldu daha iyi sanırım böyle olması😂
Meltemtuncoz Beyzaharun öncesinde hiç yok catlağım hamileliğimin basından beri nemlendiyorum zaten dikkat ediyorum belkide ondan böyle oldu
Halime_ Ceylanakbal_ evlendikten sonra cok kilo aldım ve üç ay sonra hamile kaldım kilom vardı ama iç karnım sarmış galiba.cunku çok fazla catlaklarm inanirmisin kollarımda bile oluşmaya başladı 🤭
Eminealdmr Meltemtuncoz gebelikde kimi kisilerde alerji ve sürekli kasıntı yasıyan bayanları duydum bende arastırmıstım en zararsız olan yag grubu hindistan cevizi yagı organik kullanıyorum 2 yıldır sürekli hatta kahveme dahi kullanıyorum kokusu zaten tartısılmaz kensinlike tavsıye ederim sıfır catlakla ikinci dogumumu yapıcam hatta👏👏👏
Kub-dur Eminealdmr Eminealdmr bnde almayi dusunuyorum internetten onerebilecigeniz hindistan cevizi yagi var mi