Feruzan biz 19+1 olduk. 12+5 te kipirdadigi dışarıdan görünüyordu. 14+5te de ben hissetmeye başladım. Ama benim önceden hiç göbeğim yoktu yağ tabakam ince sanırım ondan erken hissettim. Kişiye göre değişiyor böyle şeyler. Karnım kendi vücudumu düşününce biraz çıktı ama diğer 4 ayliklardan küçük sanırım genel olarak. Eşim hiç yok gibi diyor. Hala aynı tisortlerim rahat oluyor. Bol giyince göbeğim kayboluyor