Elmastas anneyim canm ben bir evladım var ve 3tanede bebeği mi kaybettim bu acı çok kötü tarifsiz ondan desim katilmisin diye insan evladına ne olursa olsun koymamalı kimse evlattan önemli değil çok boşanmış insan var yada evlilik dışı dünyaya getiren evet güzel bir şey değil ama evlat acısını tatmaktansa diğerlerine rağzı olur insan diye düşünüyorum aldırmak bence bi katilliktir ne dersin sıkıntın varsa rabbim feraha çıkarsın🤲🏻 seni kırdıysamda özür dilerim yazışmada insan sert algılaya bilir ama ben benm kötü niyetim olmadı evladını sakın kıyma