Seydalclu Biraz tedirgin oldum. Dün akşam yine daha iyiydi. İftardan beri bir şeyler yiyorum hareketlenmesi için. Belli belirsiz vuruyor bazen. Bu kadar rahat oruç tutabilirken bırakmak istemiyorum ama ona bi zarar gelmesinden de çok korkuyorum. Doktorlar tutabiliyorsanız tutun diyorlar. Acaba çok şiştiğim için mi hissedemiyorum, ödemin gazın hissetmeye etkisi var mı hiç bilmiyorum