Brn14 Son 4 benimde kızlar. Ağrı 1 gün var 1 gün yok. Dengesiz yani. Bi an önce gelsin diye bakıyor insan. Ağrı gelmeyip, zamanım bitip suni sancı ile doğurmak zorunda olmaktan korkuyorum doğrusu.
semaoz Ceylan35 Çok şükür bende kendi başıma idare ettim.Hatta bu virüs olmasaydı hala çalışıyor bile olacaktım.Günlük işlerimi yapıyorum ama böyle içine sığmayan bir enerji oluyor ya sanki bütün evi kaldırıp indircekmişsin gibi o yok 😂
asyaa15 Ceylan35 ay bende devlet 39 olduk walla yarınla beraber merdiven çıkmaya başlıcam 42 düşünemiyorum😂
Ceylan35 asyaa15 yap kuzum da 42 ye kadar kesin ben patlarim karnım yumurta gibi artık 😂uzadıkça uzuyor
Ceylan35 Scarlet valla ne yapsalar bebisler zamanında gelmeyi tercih ediyor daha şimdiden kafalarına buyruklar 🤭