asyaa15 Ceylan35 walla arada sancılar var tabi. Dün baya kötüydüm daha sıklaşmaya başladı adet agrılar gibi😀 ama cok aşırı bsey yok . Heran geleblr. Keske gelse artık mide yanmalarım cogaldı 😯 sen nasılsın canım
Ceylan35 asyaa15 iyiyim kuzum çok iyiyim normal ağrılar dışında hiç bir belirtim yok ,☹️nişanimda geldi oysaki
Ceylan35 asyaa15 kanla karışık sümüksü baya fazla bı akintiydi korkma geldi üzerinden 3hafta geçti gelsede olmayınca olmuyo😂😂
asyaa15 Ceylan35 😂😂 yaa nişan gelimce 5 6 gün içinde olır die biliyorum ama 😁 gelmeye niyeti yok demekki. Kontrole gittinmi
Ceylan35 asyaa15 nişandan sonra gittim 1cm açıklık var dendi en son 36+3 iken gittim 39 olunca gidicem ortalık çok karışık mecburi otobüs kullanıyorum bazen haftaları bulabiliyomus nisan grlsede doğum için o istisnalar dan biriyim herhalde 😂
Ceylan35 asyaa15 ahah inşallah devlete gidiyorum 42 kadar beklemeleri den korkuyorum açıkçası kendiliğinden gelmezse
asyaa15 Ceylan35 ay bende devlet 39 olduk walla yarınla beraber merdiven çıkmaya başlıcam 42 düşünemiyorum😂
semaoz Merhabalar,Benimde son 13.Ne ağrı be nişan hiç bir şey.Birde doğuma yakın bir enerji geliyor diyolar o özellikle hiç yok 😂
Ceylan35 semaoz enerjik biriyim 9 boyunca her işimi kendim yaptım hala da akşama kadar iş yapıyorum eşim çok şikayetçi hatta 🙁ama yok gelmiyo kuzucuklar
semaoz Ceylan35 Çok şükür bende kendi başıma idare ettim.Hatta bu virüs olmasaydı hala çalışıyor bile olacaktım.Günlük işlerimi yapıyorum ama böyle içine sığmayan bir enerji oluyor ya sanki bütün evi kaldırıp indircekmişsin gibi o yok 😂