Ozemmerdn merhaba canım tabii ki öncelikle doltorlar daha iyi bilir ama başımdan geçeni anlatayım. Benim bebeğim 12 haftalıkken suyu geldi ve çok şükür üç günde toparladı ki bu kanamadan daha zor bir durumdu. 15 haftalıkken kahve rengi akıntı oluşmaya başladı doktorum hemen gel bakalım dedi baktık çok şükür her şey yolundaydı. İlaca başlamıyorum dedi bu normal çoğu gebelikte oluyor dedi ve eski bir kan olduğunu söyledi. Bu kanama uzun sürer korkma dedi. Şu 17 haftalık olduk ara ara gelmeye devam ediyor. Ağrın ve kırmızı renkli ya da su gibi olmadığı sürece korkmana gerek yok. Annem hamileliğim boyunca yaşamıştım ben dedi. Haftaya 18 haftalık oluyoruz kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek. Ama önce içimizi rahat tutmalıyız unutmayalım ki minikler her şeyi hissediyor🤗