Ozemmerdn canim cok gecmis olsun!
tabii ki ilk once dr danis, imkani varsa kontrole git baksin. Ama ben bizzat bunu yasadim, tam 1 hafta devam etti, doktorum dusuk onleyici ilaca baslatti ve kanama onleyici ampul yazdi. Hepsini uyguladim 1 haftada durdu. Senin gibi cok endiselendim, 1.2.3. Gun hep gittim durmadan doktora, virusten dolayi beni yatirmadi hastaneye, evde bol bol dinlenmemi, ayaklrimin altina bir kac tane yastik koyup oyle yatmami istedi. Yani korkma, 5 hamileden 1 inde olan bir durummus. Kahve rengi ise normalmis, onemli olan acik kirmizi yani taze kan olmasin. Icin ferah tut sakin stres yapma. Simdi 10. Haftamdayim hersey normal cok sukur. Bu arada bu durum ilerleyen zamanlarda yine tekrarlanabiliyormus, 2-3 kere koyu kahve renginde kanamasi olanlar oluyormus, aklinda olsun ki panik yapmiyasin. Allah saglikli bir sekilde yavruna kavustursun canim🤲🏻Hepimizi inshaAllag🤲🏻