Ercnozlm
30+5 deyim kuzu
Şekerle troid için doktor bana bir şey demedi o yüzden yanlış bir şey diyemeyeceğim
Dahiliye ve nefroloji takibinde olman avantaj tabii
İmkanın varsa beslenme danışmanı/diyetisyen eşliğinde liste yapman büyük avantaj olur. Hem kilo alımı kontrol altında olur hemde herşeyi eşit miktarda almış olursun