Meka Senos111 canım bende onun yanına gitmek istiyorum acaba ücreti ne kadar haberin var mı birde duydum atakoyde sır aynı yerden Baha ediyor muyuz
Cigdemveminik Meka 1ağustos görünüyor doğumum ama daha erken olabilirmiş şuan 26+1 iz kızımla 🥰 detaylıyı yaptrdm çok şükğr güzel geçti dünde şeker yüklemesini yaptrdm oda temz çıktı çok şükür 🤗
AysunFatih Merve_seda Kız gibi demişti benzetmişti son 2 kontroldede çocuk göstermedi kapattı detaylıda öğrendik erkek diye
Senos111 Meka evet aynı yerden bahsediyoruz ozel klinigi var 550 tl fiyatı 40 yada 50 dk bakıyormuş salı günü gidicem ben daha ayrıntıli yazarım o zaman kusura bakma geç gördüm mesajını
Hanifee1273 Meka 23+4 olduk . İkili dörtlü hiç bire test yaptırmadım detaylıya da girmedik şeker yüklemesi de yapmayı düşünmüyorum 😅 kızımla çok iyiyiz hareketli masallah tam bir tosbikkk 😍
dzgnfeyza01 Bizde 22+5 detaylı ultrosana bugün girdim devlet hastanesinde cinsiyetimizi netleştirdik kız 🥰 çok şükür bi sorun olmadığını söylediler 😊
Senos111 Meka erkek kendıni geç gösterdi hep kız die ümitlendik ama erkekmiş senin bebişin cinsiyeti ne ?
Twinksmom Meka 23 çift yumurta ikizi canım 19 biterken yaptırdım şükür sorun çıkmadı ama %20 yanılma payı elbette oluyormuş umarım sağlıkla gelirler