25+3üz bizde 😍 20. Haftada yaptırdım doktorum erken yaptırmamı istedi kalpte parlaklık görmüştü ama doktor önemli olmadığını geçen bişey olduğunu söylediğinden beri rahat için😍 Haftayada gidicem önce şekerime bakılcak ona göre şeker yüklemesinr karar vericek doktorum. Kızımı bende görmüyorum 5haftadır yüzünü göstermiyor hiç 🙄