Bakalım benimkinede gerilik var demişti şimdiki doktorum da gayet iyi senin verdigin tarihle uyusmuyo dedi sadece 25 mayısda sancın olursa dogumu yaparsın dedi olmazsa 18 haziran dedi bakalım nasipte ne var agrılarım başladı kızım mayıs sonu gibi gelir diye tahmin ediyorum