Yagmurunbebegi Sunay10_ saçında beyaz falan varsa kendni iyi hissetmiyosan boyat bence sende bitkiselle boya nolur nolmaz. Allah Sağ salim kucağına Almayı nasip etsin darısı başıma 🥰
Yagmurunbebegi anilece benim doktoruma kalsa hiçbir problem yok böyle şeylerin hurafe olduğunu düşünüyomuş. Ama ben yine de okuduklarımdan etkilenip boyatamadım. 4. Ay bitimini bekliyorum. Dibim yarıya geldi uçlar da aktı turuncu oldum 😂
Yagmurunbebegi Keremeral demek ki boyatmasam olmuyor o yüzden böyle bir başlkla bu konuyu açmışım. Fikrini aktarış şeklin çok itici daha yumuşak olabilirsin bence.
Keremeral Yagmurunbebegi doktorunuz onay vermiş sonrasındaki bu tasdik niye onu anlamadım sadece neyse zaten herkes post açıyor altınada yorum yapınca sinirleniyosunuz benimki sadece bi tercih benim uyguladığımı söyledim güzel günlerde kullanın…
aysedrk Yagmurunbebegi Bende 34. Haftamda falan kendim boyadım havalandırdım her yeri hiç bişey olmadı