Ben hamile olduğumu bilmeden ilk ay boyadım maalesef. 🤦🏻♀️ 4. Ayımdayım bebeğin gelişimi yerinde çok şükür. Doktorumda 4. Aydan sonra organik boya ile boyayabilirsin demişti. Şimdilik boyamıyorum ama salgın bitince işe dönmeden önce boyayacağım büyük ihtimalle. Saçımda çook beyaz var ve sarı ombreli. Şuan 4 renk yani rahatsız ediyor maalesef. Herkesin kendi kararı 😊