semdem1 Gulsumhira neden öyle düşünüyorsunuuz 😰 Çocuk hareket eder de etmez de, şüphen varsa doktoruna görün ama öncesinde yat dinlen biraz tatlı bişeyler ye hareket eder
semdem1 Gulsumhira neden öyle düşünüyorsunuuz 😰 Çocuk hareket eder de etmez de, şüphen varsa doktoruna görün ama öncesinde yat dinlen biraz tatlı bişeyler ye hareket eder
Alfa2017 O cümleyi kurmak nasıl kolay geliyor ya ben aklımdan bile geçirmeye korkarken… düzensiz bebeğin hareketleri o haftalarda zaten araştır sor neden haraket etmez diye bu nasıl başlık yarabbim nasıl kolay konuşuyorsunuz ya
MissJones Lütfen yakıştırdığınız cümlelere dikkat edin .Allah korusun..Kullandığımız cümleler çok önemli .Allah korusun özellikle bu mübarek günlerde lütfen yapmayın
ElifNilMom nur_nurr stetoskop ile dene bi canım biz öyle yapıyoruz eğer duyduğumuz kalp atışıysa duyuyoruz pıt pıt bir şeyler :)
ElifNilMom Fidnnn uygulama bebeğin gelişimi hakkında şeyler yazıyor ya Hani canım ben de orada gördüm öyle yazıyordu bu haftadan itibaren bebeğiniz kalp atışlarını stetoskop ile duyabilirsiniz diye dene bakalım sen de duyabilecek misin
ElifNilMom nur_nurr evet canım hani öksürük dinlerken vs kulaklarına taktıkları şey var ya ondan bahsediyorum :)
Asafkivancannesi Ben gerçekten böyle üslupları anlamıyorum. Burada evlat diye yanan o kadar anne var iken ölmüş gibi bir cümle ağızdan çıkması bile absürt. Hani büyüklerimiz der ya nasıl dilim varıyor tam olarakta o !!!! RABBIM her zaman içten isteyene evlat versin
Busimss Gulsumhira bu haftalarda arada hissetmemek çok normal neden psikolojini öyle bozuyorsun canım. Allah korusun böyle kötü şeyler düşünme
Ync333 Allah korusun ya kendini kötü düşüncelerden uzak tut. Bebek hareketli 28.haftaya kadar düzensiz oluyomus zaten benimde çok hareketli değil zaten öyle olması normalmis