Gulsumhira öncelikle ağzınızı hayr açın ben bebeğimle ilgili en ufak negatif bişey demeye korkuyorum siz nasıl bu şekilde bir post açma cesareti bulup bunu dillendiriyorsunuz hayret ediyorum doğrusu bebeğimin şuan bazı sıkıntısı var ve ben hep o iyi maşallah diyorum sıkıntısını aklıma getirmemeye çalışıyorum bu zamanlarda zaten düzensiz oluyor çok normal ileriki haftalarda anca düzene giriyor bu şekilde post açmayın lütfen burda hamile adayı ve hamile olan anneler var bu şekilde kolay dile getirilemez bu durum korkmuş olabilirsiniz ama bu şekilde dile gelemez… doktorunuza danışın bence