Merhaba, ben de Canan Hanıma gidiyorum çok da memnunum. Sorduğum zaman da sen de istersen ve şu an ki duruma göre normal doğum yapabiriz demişti. Herkesin yaşadıkları,rahatsızlıkları,istekleri farklı bence o yüzden herhangi bir doktor için sezaryan yanlısı veya normal doğum yanlısı demek bana çok da mantıklı gelmiyor malesef🤷♀️