Sedacolak mesajınızı simdi gördüm kusura bakmayın.
normal doğum icin önermiyorum değilde, saadet hanım son ana kadar normal icin diretiyor, canan hanım sezeryana daha cabuk kayıyor.
ben zaten sezeryan istediğim icin ve canan hanımdan cok memnun olduğum icin ona devam ediyorum ama arkadasım normal istiyordu saadet hanıma geçti şuan